zondag 19 februari 2012

Carnaval en Cake

Heel het Zuiden is in de ban van het Carnaval!!!
En hoewel ik er zelf totaal niks om geef ben ik vandaag toch met mijn oudste Boy even hier in het buurthuis gaan Carnavalluh :)Mama als indiaan en Jermain als stoere Piraat! Meneertje had het geweldig naar zijn zin en dan ben ik natuurlijk ook een gelukkige mama! Tyrone zou eigenlijk ook meegaan maar het arme mannetje voelde zich echt niet lekker.



Onderstussen hadden papa en Tyrone thuis een heerlijke Chocolate chip cake met chocolade glazuur en gekleurde spikkels gemaakt! Toen wij helemaal uitgeput thuis kwamen van het feest werden we lekker in de watten gelegd met deze lekkernij. Kortom een geslaagde dag met een heerlijke afsluiting. Beide mannetjes liggen nu moe maar voldaan onder de wol, en ik hoop dat ons kleintje morgen weer beter is!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten