dinsdag 10 april 2012

Vintage Recycle dekens

Het is weer eventjes geleden dat ik een berichtje geplaats heb. Maar ondertussen heb ik niet stil gezeten. Ben heel druk geweest met mijn studie maar natuurlijk ook met knutselen. Heb nog heel wat onafgemaakte projecten op de plank liggen... Maar pas heb ik deze twee vintage patchwork recycle spreien gemaakt! Ze zijn allebei geheel gemaakt van gerecycled materiaal. De voorkant bestaat uit allemaal aan elkaar genaaide lapjes van vintage lakens en de achterkant is gemaakt van vintage dekens! Ik vind ze erg leuk geworden en ze zijn echt een aanwinst voor onze huiskamer. De kids vinden het ook heerlijk eronder te gaan liggen als ze tv kijken!


                     Deken nummer 1 de voorkant


            De achterkant van deken 1 een wollen fuchsia deken



           De voorkant van deken twee afgebiest met roze flanel


          De achterkant van deken 2 een lila hatema acryl deken

En wat vinden jullie ervan?

1 opmerking: