zaterdag 18 februari 2012

Terug van weggeweest !!!!

Hallo allemaal, het heeft een tijdje geduurd maar ik ben weer boven water hoor! Ik heb het heel druk gehad met mijn studie, gezin enzovoorts. Toch ga ik nu proberen dagelijks een berichtje te posten over mijn gezinnetje, knutsels, mijn vintage schattenjachten enz.... Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als ik!
Over Vintage schatten gesproken gisteren vond ik in een kringloopje hier in de buurt deze juweeltjes!



Drie boekjes met prachtige plaatjes en een leuk vintage spelletje uit 1974 waar mijn zoontje nu al helemaal dol op is!

Ook vandaag heb ik nog wat leuke dingetjes gevonden in een andere kringloop, vooral de Disney LP ben ik erg blij mee, hij is hier al helemaal grijs gedraaid!



 Een leuke vintage domino spelletje met geweldige prentjes, een Disney LP met alle bekende liedjes en een gave grote puzzel van Beertje Colargol!

En ondanks mijn mega verzameling Vintage servies kon ik deze cuties echt niet laten staan!



                wat een dotjes hè deze vintage arcopal kop en schoteltjes

Kortom het was nu al een vruchtbaar vintage weekend, ga nu weer even verder met borduren, het resultaat daarvan volgt tzt ook hier at Charlie!!!

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten