donderdag 22 september 2011

Kringloop vondsten!!!

Hallo, daar ben ik weer na een weekje wachten. Ben druk druk druk met studie, kids, enz. Morgen heb ik mijn theorie examen voor het rijbewijs dus ben daar ook nog eventjes mee bezig je kent het wel te veel te doen en te weinig tijd! Toch ondanks alle drukte voelde ik vanmorgen dat ik er eventjes uit moest, even een frisse neus halen. Na de oudste naar de kleuterschool en de middelste naar de peuterspeelzaal gebracht te hebben ben ik er met de jongste opuit getrokken. Voor de allereerste keer samen met mama fietsen, nou meneertje vond het geweldig hij keek zijn ogen uit! Via via had ik gehoord van een andere kringloop winkel hier in de buurt en ik besloot eens te gaan kijken.... wat een superleuke winkel met veel leuke spullen nog goedkoper dan de kringloop waar ik normaal heen ga! Mijn oog viel op twee kleine vintage kinderkrukjes, helemaal geweldig was al lange tijd op zoek naar zoiets en nu had ik ze dus gevonden voor maar 1,5 per stuk! Ze staan nu te pronken in de huiskamer en nu hoeven de twee oudste niet meer te vechten om een stoel voor aan de salontafel (we hadden maar 1 klein stoeltje), mama blij en de boys ook!
fijne dag allemaal!


                                                    en dit zijn ze dan!


 en nog een keertje van de bovenkant, een paar vlekjes erop maar dat heeft ook zo zijn charmes vind ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten