maandag 12 september 2011

Jolylle Part 1

Ik ben helemaal verzot op prentjes uit de jaren 60 en 70. Overal haal ik ze vandaan, ik heb dan al een hele verzameling in allerlei soorten en maten en van allerlei tekenaars. Maar Jolylle alias Idylle alias Lien mei vind ik toch wel het allermooist. Nu denk je misschien wat moet je met al die prenten....? Tja goeie vraag, een groot deel wil ik graag ophangen aan een muurtje op de kamer van de twee jongsten, en er staan nog een aantal prenten her en der door het huis verspreid, maar ook ligt er een deel op de zolder in een kast te wachten totdat we ooit.... een groter huis hebben met een eigen knutselatelier voor mij waar ik dan graag een muurtje (leees enorme muur want het zijn er veeeel en worden er steeds meer) mee vol wil hangen, gewoon omdat ik het mooi vind en er zo van kan genieten. Ik zal jullie stukje bij beetje mijn collectie showen en ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik, enjoy!

                     
                                  Een Jockey een een hollands meisje



              Jongen en meisje met bal en een verliefd stelletje


                                                 Een Arabier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten