woensdag 14 september 2011

Kinderkunst

De appel valt niet ver van de boom, mijn zoontjes zijn net als ik dol op knutselen. Vooral tekenen is op het moment hier favoriet! Hier een kleine greep uit het werk van mijn boys.... Er is nog veel meer alles netjes bewaard in een vintage tas die ik eens op een rommelmarktje vond, want ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een tekening of plakwerk weg te gooien ook al begint die tas ( en het was geen kleintje) nu behoorlijk uit te puilen van alle tekeningen, knipsels en plaksels. Bij de meeste tekeningen schrijf ik de datum erbij en wat er getekend is. Nu staat de tas in de huiskamer klaar voor nog meer kunst, maar over 20 jaar vind ik deze tas in een stoffig hoekje op de zolder en brengt de inhoud ervan mij weer helemaal terug naar deze geweldige tijd!




1 opmerking:

  1. Heel super,

    wij hebben gistern ook geverft.
    Lat ik de komenden dagen ook nog op mijn blog zien.

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen